一九五二年十二月七日 《五十年報紙廣告回顧》

高麗人蔘精,後生仔唔會食,我阿嘛日日食,真是龍精虎猛!圖片

保濟丸,個廣告影到成棟樓咁圖片

駱駝牌乳膠漆,當時好勁架,咩PRODUCT 都有出。圖片

軒尼斯拔蘭地,唔係我地窮人可以飲到。圖片

靈格風都有!?不過佢果時無話自己係世界語言權威圖片

七寶啤酒,香港好少見,日本就仲有圖片

生力都話好飲,50年前的人一定無味蕾的圖片

新光酒家,新樂大廈,原來是食蛇的好地方。圖片

司格脫魚肝油,真是估唔到佢有50年命圖片

阿飛正傳,原來當時已有「美帝」呢個字,呢套野原來係反美電影?圖片

雀巢咖啡,It’s beautiful圖片

用真人就差左D 啦,塊面包,希望唔係飲咖啡飲番黎圖片

就咁睇,同而家個款都無咩分別圖片

國泰航空,真心覺得個廣告幾靚,有D DESIGN圖片

高露潔,我見到一定唔買,個女仔真是太樣衰。圖片

把飲臨江,如果飲咁難飲的生力,我寧願倒晒落江。圖片

澳航,可能果時太窮,個廣告細到蚊咁圖片

飛利蒲,讓我們做得更好。圖片

國貨雙妹牌,不過呢個雙妹就摩登好多。雙妹牌而家係香港又多人買番。圖片

SHELL,我以為他想停車去開大圖片

壓軸,黑人牙膏。嘩!做咩真是咁黑,黑過阿___?圖片

發表迴響

